Regulamin korzystania z apartamentów Deluxe

1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z apartamentów na wynajem, znajdujących się przy ul. Kapitańskiej 2 w Olsztynie.
1.2. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w apartamentach. Odpowiedzialność za te osoby spoczywa na osobie dokonującej rezerwacji, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem.

2. Rezerwacja i Płatności
2.1. Rezerwacja może być dokonana telefonicznie pod numerem telefonu +48 781 429 699, mailowo pod adresem rezerwacje@zatokadeluxe.pl lub za pomocą portali, na których dostępna jest oferta obiektu.
2.2. Rezerwacja zostaje potwierdzona po wpłacie zaliczki w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwacji przed zameldowaniem.
2.3. Pozostała kwota za pobyt musi zostać uregulowana najpóźniej w dniu przyjazdu.
2.4. Akceptowana forma płatności to przelew.
2.5. Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową, telefoniczną lub sms w wyznaczonym terminie.
2.6. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

3. Zameldowanie i Wymeldowanie
3.1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
3.2. Późniejszy wyjazd może być możliwy po uzgodnieniu i wiąże się z dodatkową opłata 50 zł za każdą dodatkową godzinę.
3.3. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, zastrzegamy  sobie prawo do zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego lub po uzgodnieniu z Klientem zwrotu wpłaconej kwoty.

Zasady użytkowania apartamentów
5.1. Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania apartamentu w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
4.2. Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 250 zł za każdą osobę za dobę.
4.3. Klient nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Zmiana nazwiska rezerwacji lub Klienta przebywającego w pokoju musi zostać uzgodniona z obsługą obiektu.
4.4. Informujemy, że podczas używania klimatyzacji, okna i drzwi muszą być zamknięte. Klimatyzację należy bezwzględnie wyłączyć przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu.
4.5. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu, papierosów oraz e-papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 500 zł.
4.6. W sytuacji uruchomienia nieuzasadnionego alarmu przeciwpożarowego i przyjazdu jednostek ratunkowych, klient ponosi wszelkie koszty związane z tym zdarzeniem. Koszt jednorazowego przyjazdu służb wynosi 25 000,00 zł.
4.7. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest surowo zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej uciążliwej dla innych lokatorów wynajmujący może pobrać karę w wysokości 1 000,00 zł.
4.8. Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
4.9. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.
4.10. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w apartamencie Klienci proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie zastrzeżeń pod numerem tel. +48 665 508 208, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
4.11. Usterki zgłoszone w dni powszednie będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
4.12. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych  (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
4.13. Klient może zostać obciążony karą za nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłata wniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.

5. Reklamacje
5.1. Wszelkie uwagi dotyczące apartamentu należy zgłaszać niezwłocznie po przyjeździe.
5.2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od zgłoszenia.

6. Postanowienia Końcowe
6.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
6.2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.